MoGa BeRKeKaLaN HiNGGa aKHiR NyaWa =))

Daisypath Anniversary tickers

PeRMaTa HaTi KeSaYaNGaN uMMi & PaPa

 Baby Birthday Ticker Ticker

PuTeRa PeNGiKaT CiNTa KaMi

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, February 17, 2011

contest anak dan ayah serasi bersama



contest nie dianjurkan oleh cik lala..kpd sesape yg nk join klik jer kat link tue ok..

setiap contest xsah kalo xde syarat-syarat pertandingan kn??

so, syarat-syaratnya adalah:-

1) menjadi followers blog ini
2) letak banner di side bar blog anda..yang ni xwajib..nk letak boleh,xletak pn xpe
3) juga letakkan banner ini dalam entry khas untuk contest ini
4) gambar anak & huby anda mestilah ade menunjukkan ciri² keceriaan/kegembiraan/keserasian

5)entry khas untuk contest ini haruslah disertakan dengan pic anak & huby anda (anak & ayah kandung ye)..anak tiri or anak angkat xnak.hehe..sila sertakan nama anak, tarikh lahir anak, nama ibu


NAMA ANAK
TARIKH LAHIR ANAK
NAMA IBU

6) contest ini terbuka untuk anak yang berumur 1 hari hingga 4 tahun..umur ayah lak xkisah la bpe pn..klu umur 70 tp ade ank kecek pn layak jugak.hik3
7) tarikh tutup adalah pada 20 februari 2011 (befdei danish yg pertama)..pukul 8.49pm (time kelahiran danish)hehe..so cpt² ler buat ye sbb ade lebih kurang 2minggu je contest ni :)
8) linkkan entry anda ke bahagian komen entry contest ni
9) rakan-rakan yg ditag
dan inilah pic yg dipertaruhkan oleh ummi utk contest ini:

                      NAMA ANAK: NUR DANIA ARRISA BINTI MOHD FHAKRUDY
                      TARIKH LAHIR ANAK : 11 JUN 2009
                      NAMA IBU: NORFAIZAH BINTI MOHD NABAR

5 comments:

  1. memang serasi bersama.. so sweet dania suapkan ayah dia...

    gud luck dania

    ReplyDelete
  2. insyaallah kak..saja jer join nie..akak pn join la skali

    ReplyDelete
  3. ummi ni..tq taq...

    insyaallah akan dlaksanakan ntry contest tu.

    ReplyDelete
  4. sweetnya nia..good luck ye

    btw..ada new educational toys for your kid at my blog..jom cekidout

    ReplyDelete
  5. salam...singgah...comel baby...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...