MoGa BeRKeKaLaN HiNGGa aKHiR NyaWa =))

Daisypath Anniversary tickers

PeRMaTa HaTi KeSaYaNGaN uMMi & PaPa

 Baby Birthday Ticker Ticker

PuTeRa PeNGiKaT CiNTa KaMi

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, March 09, 2011

Contest Anakku Menangis Comel

duk bw ummi terjumpa contest nie..so nk try, mana tau ada rezeki kn.. xsalahkan angan-angan mat jenin..=D








 sesaper yg nk join blh  klik sini yer..

setiap penyertaan mesti bersyarat ok..so syarat-syaratnya adalah :

Syarat-syarat yang harus dipatuhi:

1. Orang Malaysia & Alamat Malaysia (yang tinggal kat oversea tu boleh kasi alamat Malaysia)
<< semestinya >>

2. Boleh jadi follower saya tak?...bolehkan.....
<<  boleh jer  >>

3. Buatlah entri pasal contest ini dengan tajuknya " Contest Anakku Menangis Comel".
<< siap >>

4. Pastu tinggalkan link contest korang tu kat komen sini...bukan komen kat entri lain. susah saya nak cari nanti.... tinggalkan alamat emel lagilah senang hati....
<< siap >>

5. Jangan lupa letak banner saya ni kat entri korang tau. dan jangan pula lupa upload gambar anak yang nak join tu....
<< mesti & siap >>

6. Bagitahulah nama anak dan nama ibu/ayah yer.. umur anak juga
<< beres >>

7. Last sekali, kenalah tag 3 orang kawan.... org yg di tag adalah:






** saper-saper nk join pn xkisah kalo x ditag yer

pic yg dipertaruhkn utk contest ini adalah:-

                     
                             nama anak : nur dania arrisa binti mohd fhakrudy

                             umur: sethn 9 bln @ 21 bln
  
                             nama  ibu : norfaizah binti mohd nabar


tp ingatnya, penyertaan hanya utk anak berumur 1 - 4 thn jer ye..

tarikh tutup plak ari april fool nie yer ( 1 april 2011 )

2 comments:

  1. alalalla.....nanes pon comey nia nih...

    apepon gud luck nia syg!!

    ReplyDelete
  2. terima kasih join...nasib baik saya jumpa kat shoutbox tu...kat komen tak ada pun...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...