MoGa BeRKeKaLaN HiNGGa aKHiR NyaWa =))

Daisypath Anniversary tickers

PeRMaTa HaTi KeSaYaNGaN uMMi & PaPa

 Baby Birthday Ticker Ticker

PuTeRa PeNGiKaT CiNTa KaMi

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 22, 2011

ummi & lil nia yg teruja

last week, balik dr keje ajak papa nia ke airport trg..sesaje g jejln bertiga..maklumlah sejak berpjj nie masa itu ckup berharga utk kami bertiga..

kami ke pantai teluk ketapang @ pantai airport sng..org trg sape yg baca belog sy nie mmg akan kenal kot..sng jer.smp jer time tue mmg kuat betul angin..cuaca mendung time tue..kat tepi pantai tue ada tempat utk menyewa kuda & motor beroda 4..lil nia teruja giler nk naik motor tue..so, ummi pn amik jerlah..dr dia naik kuda kang tetiba kuda tue naik angin meroyan i nanti..so, better amik motor tue..selamat skit..lgpn sy blh bwk motor tue..

                         sewa mende nie RM10.00 utk 10 minit


                  anak beranak teruja meronda
                 lil nia mcm jakun pn ada naik mende nie


                     sakit jari i duk tarik myk nak naik kwsn berbukit

                                     kami berdua
                

ummi suh papa bwk dia kata xnk coz xmencabar...muahaha..so, dia jd paparazi kami utk ari tue..kami main xsmp pn 10 minit coz ujan dah turun..so, kami just byr RM5.00 jer..hehehehe..

2 comments:

  1. wah best ni....bleh ajak my lil hero jugak...kena molek xmo turun dari motor tu hehehe

    ReplyDelete
  2. eh, teluk ketapang ada benda alah ini ke skrg???
    heheheh.. lama dh x gi melepak sana..
    neway, selamat berkenalan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...