MoGa BeRKeKaLaN HiNGGa aKHiR NyaWa =))

Daisypath Anniversary tickers

PeRMaTa HaTi KeSaYaNGaN uMMi & PaPa

 Baby Birthday Ticker Ticker

PuTeRa PeNGiKaT CiNTa KaMi

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, May 13, 2012

bye-bye celcom broadband..welcome to maxis broadband

baru balik dr bdr kuala trg..ari nie pegi setelkn segala urusan..before nie me guna celcom broadband yg super duper lembap mcm seput ba alif ba ya..

first skali pegi terminate broadband celcom dulu..then, ke maxis centre lak..me pegi register broadband maxis lak..alhamdulillah..utk 3 bln pertama me just byr RM35..kalau ikutkn tiap bln kena byr RM68..disebabkn me dh ada modem so jimat di situ..register td just byr RM100 & trus dpt guna..

tgk smp bila me akan guna maxis broadband nie.lgpn if nk terminate xyah tggu abis kontrakpn coz yg me guna nie xde kontrak..

so pas nie leh berinternet mcm biasalah..before nie me guna maxis jgk,tp yg pakai topup..bila pikirkn RM25 utk semggu mcm rugi jer..hiudup kena perlu bijak dlm berbelanja kn??so, bye-bye celcom broadband & welcome to maxis broadband..

3 comments:

  1. hai..salam kenal ye!! orang trg ke..kite pon duk trg jugak!!hehehhehee....

    kite gune streamyx sajork!!

    ReplyDelete
  2. Salam, Sdar Saya pun guna Celcom RM68.Baru2 ni saya ada daftar Maxis RM68 yg 3bln byar RM35 tu. Kelajuan lbih kurang aja bila dah smpai limit lebih truk dari celcom.Nasib baik msih blum trminate Celcom.Cadang nak tminate Maxis yg kata speed 7.2 Mbs tapi 1 Mbs saja.http://zekfotografi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Macm mana nak register dgn modem yg sedia ada? Saya try tapi x dpt.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...