MoGa BeRKeKaLaN HiNGGa aKHiR NyaWa =))

Daisypath Anniversary tickers

PeRMaTa HaTi KeSaYaNGaN uMMi & PaPa

 Baby Birthday Ticker Ticker

PuTeRa PeNGiKaT CiNTa KaMi

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, December 11, 2013

serba hijau

byknya mende nk update tp xjgk berupdate..ikutkn entry for this year mmg ckp sikit kalau nk compare dgn thn yg lps-lps..dh kata me bknnya blogger tegar..tp ttp jgk nk update even blh kira je brp entry sebln..

                                   
                                          
                           
kali nie nk citer sal brg rmh baru kami..yg nie sebahagian drp brg yg kami beli utk rmh kami..masa memilih barang mcm klakar pn ada coz my sis yg beria nk sume brg kaler hijau..dr rak pinggan,besen,bekas garam gula sume,jug air sume kaler hijau..bila kumpul2 sume tgk mcm cantik jer..mcm comel je..mcm sejuk mata memandang je..hehehe..

bkn kesemua brg yg kami bli kaler hijau..ada jgk kaler lain..itupn sbb xde kaler yg sy nak..hehehe..ikutkn mcm dh lengkap brg yg ada..just nk tmbh sikit-sikit je lg..peti n mesin bsh dh smp..next entry sal peti sejuk n mesin bsh yer..

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. Fuyoo, hijau.. I like!

    Cari kat mana boleh beli hijau camtu seragam semua?
    saya pun teringin gak nak seragam, tapi tak dapek nak buat lagi...

    ermmm :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. @Tautan Hati Nabilahasyim, sy bli kat kedai brgn rmh..xsilap homemart kat kubang kerian kelantan..kakak sylah yg suh bli sume hijau..katanya cantik mata memandang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...