MoGa BeRKeKaLaN HiNGGa aKHiR NyaWa =))

Daisypath Anniversary tickers

PeRMaTa HaTi KeSaYaNGaN uMMi & PaPa

 Baby Birthday Ticker Ticker

PuTeRa PeNGiKaT CiNTa KaMi

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, March 11, 2014

sethn sebln

alhamdulillah..semlm genap umur hero ummi sethn sebln..9/3/2014 adik dah dpt berjln..mcm xpercayapun ada sbb sblm nie adik mmg seorg yg sgt penakut..asal lps je tgn mesti trs duduk..sehari sblm genap sethn sebln siap blh menapak jauh lg..yg kelakarnya bila dia dah penat blh geleng  kepala xnak berjln..

                                              mata pun dh jd mcm mata hantu..
                                                bercahaya jer..wakakakaka
                                                  maklumlah guna enset je..
                                   senapang gajah dh simpan dendiam..lama dah xguna

                                                      chaiyok dik..
               
                                                   tgh nk terpa ummi..
                                           kakak pn sama mata bercahaya jer..

                                                         =)

kakak dulupun umur baya adik jgk dpt berjln..gigi adik pn dah bertambah lg sebtg kat bwh..so total gigi adik skrg dah 4 btg..kadang time dia isap susu ada jgk part kena gigit cik N..sakit plus ngeri rasa..hahaha..

2 comments:

  1. Alhamdulillah..Kak G suka bila budak2 mula2 bjln ni..cute sgt..x sbr lak nk tggu bb leh bjln...:)

    ReplyDelete
  2. btl kak gie..geram tgk gelagat dia..nak2 time nie tgh kemaruk..nk berjln je keje dia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...